zaterdag, februari 17, 2007

Het definitief overzetten van mijn weblog

Vandaag is het er eindelijk van gekomen. Ik ben helemaal overgegaan naar het nieuwe Blogger systeem. Niet geheel vrijwillig moet ik zeggen. Ik was al gedeeltelijk overgegaan maar ik had mijn "klassieke" template (mal of vorm) behouden. Deze template werd in de nieuwe Blogger niet in zijn geheel geladen. De achtergrond van mijn weblog werd opeens wit. Bepaald niet mooi. Na wat heen en weer gemail in de 'Blogger Help Group' kreeg ik het advies om helemaal te switchen of om een andere template te nemen. Ik wilde mijn oude klassieke template weer terug dus moest ik de boel gaan overzetten. Het is gelukt. Regelmatige bezoekers zullen opmerken dat de achtergrond van mijn weblog weer is zoals een paar maanden terug. Niet meer wit gelukkig. Verder heb ik de indeling ook iets veranderd. In plaats van een overzicht (links) van de laatst geplaatste bijdragen heb ik nu een onderverdeling gemaakt in 'labels'. Na aanklikken van het label waar je interesse naar uitgaat, verschijnen alle bijdragen die ik onder dit label gerangschikt heb. Helemaal onderin heb ik de colofon geplaatst. Er zijn ook wat zaken verwijderd.