zaterdag, maart 31, 2007

Kyra op de catwalk































































Het was vandaag een vermoeiende dag voor Kyra. Zij was verkozen om voor een dierenspeciaalzaak in Ede mee te doen aan een hondenmodeshow.
Ik wilde er alleen aan meewerken omdat deze dierenspeciaalzaak de sponsor is van de kynologenclub waar ik kyra de elementaire gehoorzaamheid heb bijgebracht. Daar mag wel iets tegenover staan, dacht ik.
Bij het toezeggen van de medewerking vond ik het wel raadzaam om enige restricties aan te brengen. 'Mijn hond zal geen trui, broek, jurkje, vestje, pet of zonnenbril dragen, dat wil ik haar niet aandoen', zei ik tegen de dame. Dit was gelukkig geen probleem. Er waren ook nog enkele andere attributen die geshowd dienden te worden.
En zo liep ik vanmiddag met Kyra over de catwalk. Vol vertrouwen wiegelde zij geraffineerd met haar heupen en showde als een volleerd mannequin een om de hals gedragen 'body-cooler' met een fleurig motief. (op temperatuur te brengen in de ijskast)
Als dank voor haar medewerking kreeg zij een zak vol hondenlekkernijen en een waardenbon van 15 euro te besteden in de dierenspeciaalzaak. Ik maak wat mee met Kyra...