zaterdag, december 02, 2006

twee opmerkelijke nieuwsberichten.

Hier moet ik toch even op reageren. Deze week was heel Nederland getuige van een erg verdrietige Frans Bauer. Een groot drama trof deze overigens toch wel sympathieke zanger van het volk. Frans is getroffen door een ziekte waardoor hij niet kan zingen. Dit is nog niet het ergste vermoed ik maar Frans moest 15 uitverkochte concerten annuleren. En dit alles vanwege een poliepje! Nou dit rechtvaardigt het immense verdriet van Frans, de emmers met tranen die vergoten werden voor de camera. (Het zal toch geen publiciteitsstunt geweest zijn??) Nou Frans, mocht je door inkomensderving geen geld meer hebben voor een maaltijd, dan ben je bij ons van harte welkom. Een extra broodje is er altijd.. Een nog erger drama speelde zich af in het leven van Allen Carr. Dé anti rook goeroe aller tijden. Allen stief aan longkanker! Wilde ik toch net zijn boek kopen in de hoop eens en voor altijd van mijn verslaving af te komen, begin ik weer te twijfelen. Is dit wel het juiste boek. Voor hemzelf heeft het blijkbaar weinig opgeleverd. Want mensen stoppen met roken uit angst voor hele erge ziekten zoals longkanker. Ik weet het niet, moet er nog maar eens over nadenken.