zaterdag, januari 12, 2008

Vanaf de hei naar 'De Sijsselt'

Ginkelse Hei Ede

de hei Ede

De Ginkelse Heide, Ede

dood eikenblad

rusten op een boomstronk

naaldboom

houtblokken

tekening op boomstam

gekapt hout

Vandaag ben ik vanaf de Ginkelse Heide naar de Sijsselt gelopen. Het was bewolkt toen ik ging maar op de terugweg brak het zonnetje door en kon ik nog een paar mooie foto's schieten. Wat ziet de wereld er anders uit als de zon schijnt en er meer licht is. In wintertijd, als de natuur slaapt en saai en kleurloos oogt, moet ik meer moeite doen om leuke foto's te maken. Maar het is toch weer gelukt, vind ik. Momenteel wordt er veel gekapt in de bossen en hout is een dankbaar onderwerp. Zo ook de doorbrekende zon op het fraaie landschap en natuurlijk mijn fotomodel Kyra.

tekening op boomstam

Ginkelse Heide met zonnetje