zaterdag, oktober 06, 2007

Paddenstoelen

paddenstoel paddenstoel parasolzwam vliegenzwam paddenstoel witteknolalamiet? vliegenzwam en Kyra stuifzwam parasolzwam parelstuifzwam parasolzwam herfst Kyra achter vliegenzwam vliegenzwam maagdelijk witte paddenstoelen aardappelbovist dennevlamhoed eekhoorntjesbrood eekhoorntjesbrood gewoon zwavelkopje Vanmiddag heb ik een lange wandeling gemaakt in het gebied de Planken Wambuis. Kyra aan de lijn, de camera in de hand en twee flesjes water en wat repen muesli's in de rugzak. Ik wilde paddenstoelen fotograferen en een stevige tocht maken. In beide ben ik geslaagd. Het was prachtig weer en veel wandelaars, fietsers en ruiters trof ik op mijn pad. Ik heb de foto's bewerkt voor mijn blog. Helaas ben ik niet bekend met alle namen van de gefotografeerde paddenstoelen. De onbekende heb ik gemakshalve maar 'paddenstoel' gedoopt. Dit dekt de lading wel.