zaterdag, december 04, 2010

Tijd voor iets nieuws

Al enige tijd denk ik na over een nieuw item op ‘Boerderijvogel’. Vanmorgen tijdens het lezen van mijn nieuwsberichten op mijn reader kwam het idee om (voor mij) interessante nieuwtjes te delen via mijn blog. (Anneke gedeelde items) Er zijn vast meer mensen die dezelfde berichten interessant vinden. Ik voeg er ook commentaar aan toe. Via ‘alles weergeven’ verschijnen de volledige berichten.

Reageren kan ook via het scherm met de volledige berichten. Profiel (foto Kyra) aanklikken, rechtsboven 'een bericht verzenden'.

Helaas verschijnt het 'commentaar' niet consequent in de browser IE. Wel in Mozilla. Probeer hier vat op te krijgen maar het is niet makkelijk.
Nou, waarschijnlijk toch iets aan kunnen doen via (in IE8)'extra'-,'internetopties'- tabblad 'geavanceerd'- opnieuw instellen. De clip werkt wel het beste via mozilla en safari.
Voorlopig even experimenteel maar indien het bevalt blijft dit item op de blog staan. Jullie merken het vanzelf.