zondag, maart 05, 2006

De veestapel

Dit is dus onze veestapel. De dieren leven in volstrekte harmonie met ons op een boerderij temidden van de Veluwse bossen. Ja wij hadden het slechter kunnen treffen. Op loopafstand van het Wekeromse zand, op fietsafstand van de Hoge Veluwe en op kruipafstand van de Valouwe. In deze prachtige bossen zijn wij dan ook vaak te vinden. Al wandelend, fietsend of.....kruipend. Over deze aktiviteiten zal ik straks nog veel meer verhalen, ben namelijk een enthousiast wandelaarster; op de langere tochten altijd in gezelschap van Kyra en tijdens de dagelijkse uitlaattochtjes vergezeld door Kyra en Vito. Als ik spreek over "wij" dan bedoel ik mijzelf en mijn vriend waarmee ik al zeer geruime tijd samenwoon en samenleef. Dit even terzijde want deze blog gaat over mij en mijn bezigheden. Mijn vriend heeft zo zijn eigen hobby's en daar participeer ik ook weinig in.