zondag, oktober 16, 2011

wat een heerlijk zomers weekend

Het was me het weekendje wel. De temperaturen liepen op naar zomerse waarden dus de dagen stonden in het teken van ‘buiten’. Zijn, wandelen, fotograferen, port drinken, kortom genieten van het lekkere weer.

Voor mijn verjaardag heb ik (alvast) een prachtig handboek natuurfotografie handboek natuurfotografie gekregen (met persoonlijke opdracht van auteur B.Siebelink, ik voel me vereerd:) en door dit boek (Aanrader trouwens) kreeg ik zin om wat te oefenen.

.gevangen Deze insecten zijn gevangen in het web van een ijverige spin. Ze gaan er niet meer uitkomen, vrees ik. geen weg meer terug

De grote bruine merrie ging er vanmiddag even lekker voor staan. (met zulke billen  mag dat) Leuke foto geworden met als titel “in een rijtuigje”  in een rijtuigje (‘en maar kijken naar de kont van het paard’)

Nog een maal Frambozen plukken dit jaarFramboos om op te eten...

Deze was al geplukt, steeltje is ook fraai. Framboos